wtorek, 16 sierpnia 2016

KOKOSOWE CIASTECZKA "BOUNTY"

Delikatne. Mięciutkie. Kokosowe. Zdrowe! Nasze ulubione. ♥ ♥ ♥


Kilka słów wstępu: Kiedyś,bardzo dawno temu, kiedy byłam dzieckiem, tak jak teraz moje córy, uwielbiałam batoniki kokosowe. Dziś odświeżyłam wspomnienia. Ten zapach, ten smak, ta rozkosz! Tyle uciechy z 3 składników. Ciasteczka zagoszczą w naszym deserniku na stałe. Córeczki też je pokochały! Jakie to proste! i smaczne! Nie czekaj! Leć do kuchni!

Składniki:

- 1 szklanka kaszy jaglanej ugotowanej
- 100g wiórków kokosowych
- 3 łyżki miodu [ewentualnie, by było mniej słodkie: łyżka miodu + mleko ryżowe ok. 50ml]

Wykonanie:

Kaszę jaglaną ugotować. [...jak ugotować pyszną kaszę jaglaną?]
Przestudzoną przesypać do blendera/miksera.
Dodać wiórki kokosowe.
Osłodzić 3 łyżkami miodu.
Wszystko razem zblendować/zmiksować.
Uformować ciasteczka. Wyłożyć na blachę.
Piec w piekarniku: góra-dół, 180*C, 30 minut.

Ponieważ dodałam miód, ciasto zrobiło się kleiste. Lepiąc kulki zwilżyłam dłonie. Pomogło. Było łatwiej.
Ciasteczek wychodzi ok 20szt.

SMACZNEGO!








 

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...