czwartek, 4 sierpnia 2016

KREM DAKTYLOWY - baza

Idealne słodzidło do placków, naleśników lub po prostu na kanapkę.
Herbata też będzie zadowolona.


Kilka słów wstępu: szukałam jakiegoś słodzidła np. do placków, naleśników lub po prostu na kanapkę. Otwierając szufladę natknęłam się na długo zalegające daktyle w stanie suszonym, na które nie mogłam już patrzeć, bo przejadły mi się całkowicie, a nie miałam wcześniej na nie pomysłu. i TADAM! Wymyśliłam. Pewnie nie ja pierwsza, ale to moja mała Ameryka.

Składniki:

- suszone daktyle [200g]
- gorąca woda
- szczypta cynamonu

Wykonanie:

Daktyle włożyć do szklanego pojemnika. Zalać gorącą wodą nieco wyżej ponad daktyle. Odstawić na 5-6 godzin.
Po czasie namaczania miękkie już daktyle przełożyć do blendera. Dodać odrobinę cynamonu. Zmiksować.
Przechowywać w lodówce. 

SMACZNEGO!


 

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...