niedziela, 7 sierpnia 2016

KORECZKI NALEŚNIKOWE

Szybki, prosty i smaczny sposób na wykorzystanie zalegającego ciasta naleśnikowego, a jednocześnie jakaż to uciecha i niezwykła odmiana dla dzieci!


Składniki:

- dwa placki naleśnikowe np. gryczane
- domowa nutella
- dżem daktylowy lub inny [u mnie truskawkowy]
- dowolne owoce [u mnie jabłko + nektarynka]
- wykałaczki

Wykonanie:

Placki posmarować ulubionym smarowidłem. U mnie jeden dżemem truskawkowym, a drugi domową nutellą.
Owoce pokroić w kawałki / w kostkę.
Nadziewać koreczki na wykałaczki jak szaszłyki [u mnie np.: jabłko+placek z czekoladą+nektarynka+placek z dżemem truskawkowym].

Ułożyć na talerzyku. Patrzeć jak koreczki znikają z talerzyka wprost do buzi naszych pociech.

całość:  ok 30 koreczków


SMACZNEGO!





 

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...